fredag 27 november 2009

Nog fan är det puckat alltid!!

Ja så fick man ett avi idag då att telefonen fans att hämta på ditt serviceställe,och var va det? Jo i LUND!!!! Men fy för satan!!! Dom ha skickat avit till Åland och luren till LUND??!!
Men får väl skylla mig själv lite,borde inte gett mig när jag lämnade in den. För då skrev tjejen som tog emot telefonen SE på serviceordern och jag påpekade då att det ska va Ax. Hmm. Men hon ba,nä ba.. den går nog fram ändå ba.. när det står Mariehamn,Åland ba..Jo tja ba!!.

Satans Tandapa!! Borde fan få cykla hit med luren själv,retarderade spöke!! Och den där feta tyska fotbollsnörden i reklamen ja hmm fan...?? Han ska nog va jävla glad om han sätter bratwursten i halsen lite,jag skulle vilja sparka upp den nån stans där solen aldrig lyser. Jävla surkåls ätare!!!

Och jo. DET HÄR VA PUCKAT!!!!!

2 kommentarer:

  1. Man lockas ju att köpa i Sverige, och oftast går det bra. Men när grejerna krånglar är det jobbigt, och kostar tid och pengar.

    SvaraRadera
  2. japp till LUnd har vi haft saker som åkt också :-/ Trist när det inte funkar...

    SvaraRadera