måndag 23 november 2009

Vad är det för jävla gnäll??!!

Det ha varit ett satans gnällande i messa nyan och messa åland sista dagarna,och varför?? Nån som kan gissa? Jo för att dom plockade bort TV4 fakta och TV4 film när dom uppgraderade systemet. VA??!!

Vem fan bryr sig om dom kanalerna? Bara ett jävla upprepande av samma skit på TV4 fakta och filmerna på TV4 film är ju från 70-talet för i jesu namn!! Dom är ju för satan i svartvitt,så gamla är dom. Och HD ha dom inte hört talas om på den tiden, ja förutom motorcyckeln då.:-)

Så ni som messar och gnäller,vad har ni för kanaler och krav i övrigt? 1an 2an och smedsböle? Ingen som hört talas om P.T och P.B? Va e de?? Ja den som inte vet behöver inte få reda på det nu heller. Men sluta för fan messa om att ni inte ser Superskitkanalerna TV4 Film och TV4 fakta.

Tack så "#¤%&/( mycket för ordet!!

6 kommentarer:

  1. Ja vi här ute på landet är ju glada om vi överhuvudtaget har blid! Det skulle vi ha all anledning att messa om. Men vi är så vana att inte ha alting perfekt, så vi finner oss snällt i "rutig" bild och att den fryser helt och hållet så vi får starta om modemet en gång i kvarten. Det är vår verklighet, det!

    SvaraRadera
  2. satan vad du svär!!

    SvaraRadera
  3. Va fan,svär jag? I helvete heller!!:-D

    SvaraRadera
  4. Haha, visst är det förjävligt att folk orkar klaga för att dom plockar bort 2 kanaler som dom har 'bjudit' på ett tag!
    Nästa gång jag köper korv så ska jag börja gnälla om att det suger att man inte får korven gratis eftersom jag fick den gratis en gång när jag hade glömt pengarna efter mig!

    SvaraRadera
  5. Till anonym #1:
    Ifall du har problem med modemet så är det ju du som har klantat till de. Jag skulle absolut inte kunna klaga ifall jag var du, ifall det är de modemet du antagligen fick med då du skaffade IP tv så är de att köpa nytt, körde också med det men usch kraschade stup i kvarten såfort man använde trådlösa, nu har man ett nytt linksys som ha stått på och används mycket dagligen i ca 3mån.

    SvaraRadera
  6. Fan va gnälliga alla är , betalar man för att få se på tv ska det väll för fan va bra bild. Och CaptainKnatte du får ju va du betalar för så håll nu din käft

    SvaraRadera