söndag 22 november 2009

Vad i helvete är problemet....


Nog fick ni mig förbannad alltid,men inte på det sätt jag trodde.(ja menar 3 kommentarer på över 200 sidladdningar, OMG!!) Tänkte att nån skulle komma med nån form av motattack på mitt FB inlägg men nej!! Eller ge nåt slags reaktion på droghistorien som tack och lov slutade lyckligt. Kanske det är för svårt det här med att kommentera? Nå då tar vi det långsamt en gång för alla.

Klicka på kommentarer under inlägget.......skriv det ni vill säga i det vita fältet..........välj sätt att kommentera i rullmenyn....namn,anonymt eller med nåt konto om ni har det.....skicka kommentar.....HUR SVÅRT KAN DET VA??!!!

Skärp er nu för helvete!!! Så blir det kanske lite debatt i vissa ämnen.

'Ha en skön natt och bra början på nya veckan. / Ilskna korvgubben.

16 kommentarer:

  1. du är inte så intressant som du tror?

    SvaraRadera
  2. Och du vågar uppenbarligen inte stå för va du tycker.. kanske du är lite rädd för korvgubben :)

    SvaraRadera
  3. Haha.. Anonym d va modigt gjort o våga stå för vad man säger sådär :)

    SvaraRadera
  4. Intressant som du tror? Va e de för jävla formulering?? Är det ett påstående eller en fråga? Förresten så skiter jag fullständigt i vad du tycker,speciellt när du är anonym. Ha en bra dag!!

    SvaraRadera
  5. Måste säga att jag håller lite med anonym, klart att inte alla inlägg är så bra som vissa och då
    håller man in på kommentarerna eftersom de flesta helt enkelt är för slöa.

    Du måste väl tänka på att de är 95% åläningar som inte ens orkar använda blinkers i trafiken.

    SvaraRadera
  6. Ligger väl nåt i vad alla säger mer eller minder. Poängen är att jag hellre ser en kommentar som säger,satan vad det där inlägget sög än ingen reaktion alls. Om man nu ändå varit in och läst.Alla får tycka vad dom vill här,och jag vet att jag inte är nån Birro eller Schulman men det skiter jag i och skriver ändå.:-) Ha det bra!!

    SvaraRadera
  7. Jammenn Gosse!?! Vad fan förväntar du dig??
    Å starta Blogg e ju liksom sååå 2007!!
    Och tom bloggfuckingwannabeAmanda har ju intressantare inlägg än du! http://amandavardet.blogg.se/

    /Arga Korvätaren

    SvaraRadera
  8. Och hur JÄVLA 2007 är det inte att läsa bloggar då?? Och läsa amandavafandennuheter.blogg är väl rent ut sagt för jävla tragiskt. Kom ut ur skåpet nu arga Korvätaren så bjuder jag på en FB special i helgen :-)

    SvaraRadera
  9. Jamen hur skaffar men ett sånt satans NördID då??
    (Och det är ju fö verkligen UtSkåpat, om jag skriver som ArgKorv@mongoblogg.com)

    Men: Även du har att lära av jajagefjortisamanda.blogg!! Nästa gång förväntar vi oss Videobloggar med tvinn i rygg/röv/varfandunuhardet-håret!

    /Arga korvätarn
    P.S.
    Jag Outar mig nästa gång jag köper korv genom att peta mig i näsan samtidigt som jag sjunger Köp Varm Korv av.. ... ..javemfandetnuvar

    SvaraRadera
  10. Du borde fan börja blogga,ha ha!! Du har en läsare i mig iaf. Ska bli mig ett sant nöje att se dig sjunga några verser ur korvsången med fingret i näsan. Du kan ju stoppa det andra i röven så jag 100% säkert vet att det är Argakorvmongot som är i farten,:-D

    Ps. Videoblogg,det vill du inte se. Ja lovar!!

    SvaraRadera
  11. Ojoj hur man kan vara, anonym beter sig som en liten pojkspoling på 12 år fyllda. Men självklart ska man få uttrycka sin åsikt.

    Förresten menade jag inte att dina inlägg inte är ointressanta, gillar dem faktiskt men att kommentera på varje kanske jag glömmer bort eller liknande. Får väl bättre mig ;)

    Måste säga att jag hellre läser denna blogg en någon fjortis blogg, tack för din fina blogg! :D

    SvaraRadera
  12. Kan bara säga såhär,alla kommentarer är välkomna. Positiva som negativa,jag kan ta kritik.Men som Ilskna korvgubben skulle sagt,jag skiter i vilket!!:-) Tack till både anonym och arga korvätaren för Kommentarerna. Kanske det är samma person? Dr Jekyl & mr Hyde typ.:-)

    SvaraRadera
  13. Jag hoppas att det är mig du försöker Dissa, anonym #5, för det är väl ingen annan som gjort sig förtjänt av en dylik kommentar från ännu en sån där politiskt korrekt forumRaggare!?

    Och, sedär!! Allt som behövdes var tydligen lite omotiverade påhopp å plötsligt äääälskar alla den där grinige korvmånglarn!! :)
    /Arga K

    SvaraRadera
  14. Love is in the air.:-) Gud vet var det här ska sluta! ;-).

    SvaraRadera
  15. Helt hilarious! Mera korvblogg :D

    SvaraRadera
  16. Gnyman sa... Här är mitt svar: I Zoo, dvs Malmö är det rena vilda västern och alla kör som fan. Norr om Lund händer ngt. Folk saknar reglaget för att slå av helljuset. Hittills sämsta ställe (där man kan köra bil överhuvudtaget annars är Lund värst) att köra bil är i Växjö. Alla kör som om de hade ett ägg mellan foten och gaspedalen. Helst under 30 på 50 bitar osv. Att ta vara på luckor finns inte heller. Bättre att bygga kö från korsning till korsning. Landsvägskörning=ständigat full gas-broms pga att alla jävlar ska tvunget hindra dig att köra förbi. Att de sen ligger 10-30 (och ibland till och med 40) km/h under tillåten hastighet skiter de i. Nej det blir väl till och ordna världsherravälde eller en pansarvagn och gå helt bananas på allt och alla i trafiken. Har inget av det som går att välja på i "Kommentera som...". Spray har fuckat mina mail konton. Pallar inte sitta med det skitet just nu. /B13

    SvaraRadera